OFERTA SERWISOWA
Dzięki centralizacji zakupów i możliwości zamawiania tak szerokiej gamy produktów u jednego dostawcy, wygenerujecie Państwo usprawnienia, kontrolę kosztów i oszczędności.
Dostawę w Warszawie i okolicach zrealizujemy z pewnością następnego dnia po złożeniu zamówienia. Dziś zamawiasz, jutro otrzymujesz towar. Zdarzają się także sytuacje wyjątkowe, gdy nasi klienci potrzebują wsparcia tego samego dnia. Bo skończyło się mleko, czy woda albo toner w drukarce. Nie zostawiamy ich w potrzebie i spieszymy z pomocą. Dla klientów spoza Warszawy, potrzebujemy do 2 dni roboczych, by zdążyć z kompletacją i wysyłką.
Doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważny to jest aspekt dla każdego przedsiębiorstwa. Dlatego podchodzimy bardzo elastycznie do potrzeb w kwestii fakturowania i płatności. Możliwe jest zarówno fakturowanie miesięczne, jak i faktura do dostawy. Uzgadniamy optymalne dla obu stron terminy płatności. Możliwy jest podział na fakturze zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami. Dodatkowo, jako uzupełnienie do faktury proponujemy wszelkie potrzebne raportowanie, z którego bardzo chętnie korzystają nasi klienci.
Udostępniamy spersonalizowane narzędzie dla każdego klienta, które jest połączone z naszym systemem magazynowym. Możemy przygotować dostęp do platformy dowolnej liczbie osób zamawiających, dla wielu miejsc dostaw i możemy dowolnie ustalać zakres uprawnień. Mamy możliwość rozbudowy asortymentu zgodnie z potrzebami. Narzędzie ułatwia kontrolę kosztów i zarządzania procesem zakupowym, nawet dla najbardziej rozbudowanych struktur, w których zamawia kilkuset użytkowników.
Proponujemy bardzo sprawną dostawę produktów niestandardowych m.in. wizytówek, pieczątek, szklanek, żarówek, kwiatów, fit przekąsek, ziemi do kwiatków i wszystkich innych potrzebnych do funkcjonowania Państwa struktury. Dzięki temu, minimalizujemy ilość dokumentów księgowych oraz obrotu gotówką, który o czym wiemy doskonale bywa bardzo kłopotliwy. Dzięki temu, że nie jesteśmy wielką korporacją i nie mamy wieloetapowych procedur odnośnie zamówień specjalnych, nasza reakcja na zapytania jest błyskawiczna i nawet najbardziej niestandardowe zapotrzebowania realizujemy w trybie pilnym.
Współpraca z nami jest możliwa na zasadzie zamówienie - dostawa - WZ - faktura. Nie ma konieczności podpisywania umowy współpracy, jest natomiast taka możliwość. Zawsze możecie nas Państwo przetestować, bez żadnych zobowiązań i sprawdzić jak działamy. Wierzymy, że najlepszą niepisaną umową jest zapewnienie takiego poziomu obsługi, byście nie chcieli rezygnować z naszych usług zaopatrzenia biur i miejsc pracy
Do 30 dni od dnia dostawy, istnieje możliwość dokonania zwrotu produktów zamówionych ze standardowej oferty, bez podawania przyczyn. Zdarzają się takie sytuacje, choćby w przypadku błędnie zamówionego produktu. Nie potrzebujemy szczególnych wniosków i wyjaśnień, po prostu przyjmujemy zwrot. Warunkiem jest oryginalne, nieuszkodzone opakowanie.
Reklamacje ilościowe i jakościowe wyjaśniamy w trybie pilnym i wymieniamy wadliwe lub uszkodzone produkty z dnia na dzień, by zapewnić naszym odbiorcom komfort pracy i dostępność tego, czego potrzebują w swoim przedsiębiorstwie, czy też instytucji.
SPECJALNA OFERTA PRODUKTOWA
(Kliknij w baner aby zobaczyć ofertę PDF)